lördag 28 februari 2009

Nygammalt

Idag har jag jobbat på Backaplan. Det är nämligen så att vi har samarbete med dom och det behövdes personal denna helgen, så jag tog på mig uppdraget. Det var ganska intressant, lite spännande. Det är ju egentligen samma grej, men nytt folk och lite nya rutiner. Jag jobbade bara några timmar så hann aldrig snacka med någon av medarbetarna, men de kändes trevliga och hjälpsamma, vissa mer pratglada än andra. Själv är jag ganska pratglad, vet inte om det hjälper eller skjälper, men det bryr jag mig inte så mycket om. Som sagt är ju arbetssyslorna samma grej, så jag klarade mig bra tycker jag.

Imorgon blir det likadant. Samma tid, samma plats. Hoppas det är ungefär samma folk som jobbar, då jag är dålig på namn.

Hoppas de fick ett hyfsat gott intryck av mig med.

Inga kommentarer: